onsdag den 23. december 2015

Mere træning og tanker/ideer

Det går efterhånden rigtig godt, både med genoptagelse af træningen, og med mit ansigt.

Har haft min mountainbike i 15 dage nu, og i den tid har jeg tilbage lagt 245km på den. Elsker simpelthen at komme ud på langfart. Hvor man kan indsnuse den friske luft, og opleve naturen på nært hold.

Har kørt to lidt længere ture på henholdsvis 50km og 33km. Den sidste tur endte med at blive nat kørsel. Men nu stadig hyggeligt. Fik både set rådyr og fasaner.

Til spinning går det også fremad. 

De to første gange var det godt nok hårdt. Det er utroligt så hurtigt end form daler, når man ikke må lave noget. Jeg havde svært ved at følge med, de første par gange, og måtte til tider, kører i lavere lvl end de andre.
Men at give op, står ikke i min ordbog!!!!
Så har knoklet på, og kommet godt tilbage. Hvilket går dagens spinning time beviste. Var total godt med, det hele kørte bare på skinner, også selv om det var hård interval træning.

Mere kommende træning.

Pt går jeg til spinning to gange om ugen, men i det nye år kommer der mere træning på. For er tilmeldt et 10 ugers træningsforløb, som hedder "Kerne kraft på cyklen" Det er "Core træning" som er med til at styrke og forbedre en på cyklen, og til midt held, foregår i Scala, mit lokale motionscenter.
Der skal jo masser af træning til, for at klare løbet, så her efter jul og nytår, skal der virkelig knokles :)


Støtte og indsamle til et projekt

Jeg har tænkt og læst meget om folk, der bla. kører lange cykelløb, og samtidig støtter et formål, så som kræftens bekæmpelse eller lign. Hvilket jo er fantastisk ting, så det har jeg tænkt mig også at gøre.
Ved ikke lige hvordan man gør det, men det skal nok lykkes, og det projekt jeg vil støtte er De hjemløse / Hus forbi /Sand. De høre alle ind under en kategori - Hjemløse. Og dem vil jeg prøve at lave indsamling til. For når andre kan, kan jeg også, basta!!!!

Så sidder der nogen og læser dette, og tænker, det ved jeg lige hvordan man gør. Må i meget gerne give lyd fra jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar