lørdag den 28. oktober 2017

Mål for 2018.

Det godt at have mål, så man har noget at træne hen i mod, i løbet af vinteren. Især de dage hvor det er koldt, vådt og blæsende og man bare IKKE har lyst til at skulle ud og træne, ja der er det extra godt at have et mål, et formål med at skulle træne.
Mine mål for i år er nået og jeg er rigtig godt tilfreds med dem.
Så har kigget lidt på, hvad næste års mål skulle være. Havde bestemt mig for at 2018 er mit cykel år. Et år hvor jeg får rykket nogle grænser og cyklet en hulens masse, så hvad er bedre end at tilmelde sig et langt cykelløb....
Det er nøjagtig hvad jeg har gjort 
RAD - Race around Denmark 400 unsupportet km på 24 timer.
Det bliver SÅ fedt og lige som jeg kan lide det.
Til dem der ikke ved det, så betyder unsupportet, at jeg skal klare det hele selv. Altså forplejning, evt dækskifte, reparation mm. Hvilket jeg har det helt fint med, for det er alligevel sådan, jeg for det meste har det, når jeg er ude og cykle, eller på cykelferie.
Det bliver SÅ fedt, men bestemt også hårdt, for det kommer til at foregå i det Jyske, hvor vinden kan være strid, bakkerne hårde også er der natkørsel. Men hvad tar det som en udfordring og glæder mig, som et lille barn til jule aften 
Selve løbet er den 12 - 13 maj, så har har 7½ mdr at træne i, der skal ædes asfalt.
Vinterens træning kommer til at foregå på mtb, for det synes jeg giver mest. Ligesom jeg cykler til og fra skole næsten hver dag, hvilket giver omkring 50km, med både vind og bakker, så det skal nok ligge lidt ind på trænings kontoen.
Mit længste cykelløb indtil videre var Fyn Rundt 333km, som blev klaret på 14 timer og det her er "kun" 67km mere, så det kan jeg godt klare.
I juni vil jeg prøve og køre Melfar24, som er et 24 timers cykelløb, hvor man cykler så langt man nu orker og magter.
Det bliver bestemt også godt og er også et mål for næste år.
Nyder at have fået cykel glæden tilbage 

https://www.sponsor.me/UltraMyggenJeannie?approved=true

Ingen kommentarer:

Send en kommentar