onsdag den 6. maj 2015

3 cykelløb i maj

I denne mdr står den på hele 3 cykelløb. Eller det er i hvert fald planen.

Først er der Bramsnæsløbet, som afholdes Kr.Himmelfartsdag - d.14 maj i Kirke Hyllinge.
Her skal jeg køre med en anden cyklist og vi tar 50km.

Om søndagen d. 17 maj er det Scalaløbet i Næstved. Her står den på hele 95km.
Håber jeg kan klare to løb inden for kort tid.

Sidst men ikke mindst, det løb der startede det hele for mig.

Tøserunden. 

Min mål har fra starten været at gennemføre Tøserunden, når jeg blev 40år. Nu bliver det så bare nogle år tidligere, da muligheden meldte sig, og min krop heldigvis ikke har glemt cykelmusklerne helt.

Tøserunden er på 112km, og foregår i Køge området.
Et rigtig kvindeløb :-)

Der er noget specielt ved at køre cykelløb. Stemningen, sejeren ved at gennemføre et løb, det giver en et extra kik, og modet til at prøve flere løb.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar